سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 6836
کل یادداشتها ها : 12
خبر مایه


لیفت صورت، جراحی بینی و جراحی چشم. 

حتی استفاده از فیلرها و پرکننده های پوستی نیز از این جمله اند.

باید در نظر داشت که هیچ یک از این روش ها نمی توانند روند پیری را متوقف کنند . تنها می توانند علائم افزایش سن را کاهش یا از بین ببرند.

 

روش های غیر جراحی ، موقتی هستند و نیاز به تمدید مجدد دارند.

لطفاً این باور که زیبا شدن مجدد نیاز به جراحی دارد را از ذهن تان خارج کنید . لیفت صورت با نخ زیبایی فوق العاده ای برای شما به همراه دارد بدون جراحی – بدون بستری شدن در بیمارستان – بدون بیهوشی و … شما در این روش حداقل 10 سال جوان تر به نظر میرسید ? با چشم انداز کاملا طبیعی
لیفت صورت با نخ شاید یکی از سریع ترین روش های زیبا سازی باشد چرا که در کمتر از 50 دقیقه و با بی حسی موضعی – بدون بستری شدن و به اصطلاح سرپایی انجام میشود .
 
پس از لیفت صورت با نخ ? کمتر از 48 ساعت فرد میتواند فعالیت های روزمره خود را بدون هیچ دغدغه و نگرانی انجام دهد . معمولا 2 هفته نیاز است تا تمام بافت های نرم بهبود پیدا کنند و هیچ آثاری روی صورت شما باقی نگذارند .
 
اگر تصمیم بگیرید که زیبا شوید ? معجزه ی لیفت میتواند خیلی سریع شما را با زیبایی پیوند بزند .
 
 
 
 
 
از چه سنی میتوان لیفت صورت با نخ انجام داد؟
 
برای نتیجه گرفتن مطلوب و 100 درصدی پیشنهاد میشود افراد در سنین بالای 40 سال از این تکنیک برای زیبایی استفاده کنند . نگران سن خود نباشید ? اگر شرایط جسمانی شما نرمال باشد میتوانید در سنین بالای 60 سال هم با این روش زیبایی را دوباره احساس کنید .
 
چه ناحیه هایی از صورت امکان لیفت وجود دارد؟
 
کل صورت میتواند با تکنیک لیفت جوانسازی شود ? اگر دقیق تر بگوییم :بخش ابروها – گونه ها – پیشانی – قسمت فک – گردن و … را میتوانید خیلی ساده اما با کمک یک پزشک متخصص جوانسازی کنید .
 
 
 
آیا شما فرد مناسب لیفت با نخ هستید؟
 
 
 
اگر چه مناسب‌ترین افراد کسانی هستند که اشک ریزش کمتری دارند اما خانم‌ها و آقایان در هر سنی که هستند و می‌خواهند ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشند و نمی‌خواهند تحت عمل جراحی قرار گیرند و همچنین به دنبال جایگزینی ارزان‌تر برای جراحی هستند، تقبل هزینه لیفت صورت با نخ برای آن‌ها مناسب است.
 
 
 
کدام قسمت‌های بدن را می‌توان به‌وسیله لیفت با نخ  درمان کرد؟
 
از روش درمانی لیفت با نخ می‌توان برای بالا کشیدن پوست صورت و قسمت‌های تعیین‌شده‌ای در بدن و به‌طورکلی برای جوان‌سازی و شادابی بخشیدن به پوست استفاده نمود. این روش درمانی می‌تواند برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها، افتادگی پوست، جای زخم و سایر اختلالات پوستی دکلته (خط سینه)، باسن، زانو، بازو و آرنج مفید باشد. برای انجام عمل بدون جراحی لیفت با نخ در سایر قسمت‌های بدن می‌توانید با پزشک مشاوره کنید. لیفتینگ صورت با نخ روش درمانی سازگار و انعطاف‌پذیری است که می‌تواند برای بسیاری از قسمت‌های بدن مناسب باشد.
 
    خطوط پیشانی ( افقی/عمودی)
 
     بافت‌های ضعیف ابروها
 
     پلک پایین
 
     گونه‌ها
 
     چین نازولبیال ( خط خنده)
 
     خطوط گوشه دهان ( ماریونت)
 
     شیارهای پوست / چین‌وچروک ( گردن ، گونه)
 
     فک و غبغب
 
     خط سینه ( چروک‌های سینه)
 
     سایر قسمت‌های بدن
 
 
 
 
 
مراحل انجام لیفت صورت با نخ
 
به صورت کلی لیفت صورت با نخ 5 مرحله را شامل می شود : که شامل :1- وارد کردن 2– استقرار 3 – مهار 4- تعلیق 5 – تثبیت است .به صورت مختصر برای آشنایی ما با این مراحل توضیحاتی را عرض میکنیم .
 
به تصویر توجه کنید لطفا :
 
 
 
\"\"
 
 
 
 
 
با یک برش کاملا کوچک در بخش تمپورال سر ? نخ های مخصوص اصطلاحا کاشته می شود( قرار داده می شود) . این بخش دقیقا در بین موهای جلوی گوش است. نباید نگران نخ ها باشید چرا که جنس آنها از پلی پروپیلن است و سازگاری خاصی با بدن دارند – از این نخ ها سال ها است در جراحی های بزرگ مثل قلب استفاده می شود.
 
جنس نخ ها به گونه است که هم عمل لیفتینگ ( بالا کشیدن ) انجام میشود و هم اثر بازسازی و نوسازی …
 
 
 
آیا نخ ها در این تکنیک ثابت هستند ؟
 
به دو دسته کلی میتوان تقسیم کرد : الف – قابل جذب / ب – غیر قابل جذب
 
تجربه نشان داده است نخ های قابل جذب حدود 15 ماه در محل خود باقی می مانند ? اما به خاطر خارهای روی نخ و واکنش فیبروزی که ایجاد میشود ? اثر بالابرنده آنها بیشتر از حد معمول است ? حتی ممکن است اثر بالابرنده آنها تا 5 سال حفظ شود .
 
 
 
 
 
 
 
جنس نخ های لیفت صورت
 
 
 
نخ سیلوئت کلاسیک : ساختار جالب این نخ پزشکان را به استفاده از آن تشویق میکند .در این نخ تکنولوژی خود محکم شونده ای به کار رفته است / این ویژگی به ثابت نگه داشتن پوست بسیار کمک میکند
 
 نخ Tightening Thread:
 
این نخ پروتئینی بوده و ضخامت آن از مو کمتر است .
لیفت صورت با این نخ ها موجب تحریک کلاژن سازی و به مرور زمان باعث جوانی پوست میشوند
 
نخ Lifting Threads :
 
لیفت صورت با این نخ ها میتوان خیلی سریع بعد از نخ گذاری نتایج را مشاهده کرد . اثرگذاری سریعی دارد  
 
 
 
چرا عمل لیفت با نخ؟
 
 
 
از مزایای تقبل هزینه لیفت با نخ این است که نتیجه آن 2-1 سال دوام دارد. این عمل بدون جراحی است و برای افرادی که نمی‌خواهند تحت عمل جراحی قرار گیرند مناسب است. کاهش چین‌وچروک و خطوط ریز پوست بلافاصله پس از درمان قابل‌ مشاهده است و هیچ‌گونه عوارض نخ لیفت صورت وجود ندارد. علاوه بر این جایگزین خوبی برای بوتاکس است. در لیفتینگ صورت با نخ ماهیچه‌ها دچار فلج نمی‌شوند. لیفتینگ با نخ نوعی آرامش در پوست ایجاد می‌نماید این حالت آرامش این اطمینان را می‌دهد که پوست بدون چین‌وچروک شده است و در نتیجه پوست  شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید. مزیت‌های دیگر لیفت صورت با نخ عبارت‌اند از :
 
 
 
    بدون برش و بدون گره بخیه است.
 
    بسیار ایمنی است و تنها 30 دقیقه بی‌حسی موضعی نیاز دارد.
 
    بدون ورم، کبودی، اسکار یا(جای زخم ) است.
 
    زمان بهبودی کوتاه‌مدت است.
 
    تأثیرات آن نیمه دائمی است.
 
 
 
انواع نخ
 
 
 
ضخامت و طول نخ بسته به نوع نقطه مورد درمان متفاوت است.
 
 
 
1 . نخ‌های صاف یا معلق: این نوع نخ‌ها باید به یک ساختار ثابت مانند جمجمه وصل شوند.
 
 
 
2 . نخ‌های دندانه‌دار(گره): این نوع نخ نیازی به بخیه شدن و اتصال پوست برای بالا بردن پوست ندارد. این نخ‌ها از یکدیگر محافظت می‌کنند و گره‌های کوچک روی نخ  به پوست متصل می‌شوند.
 
 
 
ماده اصلی این نخ ها POLYDIOXANONE میباشد که سالهاست که در جراحی های داخلی مورد استفاده قرار گرفته است و بیضرر بودن آن به اثبات رسیده است .
 
 
 
نحوه اجرای این پروتکل درمانی برای پزشک مجرب و آموزش دیده نسبتا آسان و با ریسک پایین است .
 
 
 
این متد بر اساس قرار دادن تعدادی نخ که هر کدام خواص منحصر به فردی دارند در بخش های مختلف صورت می باشد
 
 
 
پس از جای گزاری نخ ها اتفاقاتی رخ میدهد که موجب تحریک کلاژن سازی و سلول سازی پیرامون نخ ها میگردد ، لیکن این یک روش کلاژن سازی صرف نیست .
 
 
 
این نخ ها قابل جذب بوده و بر اساس نوع و برند زمان بازجذب متفاوتی دارند.در این روش قرار دادن نخ های خاصی در زیر پوست موجب یک واکنش التهابی خفیف ایجاد میشود که این واکنش التهابی کلاژن سازی و افزایش گردش خون را در پی دارد که به آن امبدینگ یا لیفت با نخ یا ترد لیفت Thread lift می گویند. بدین ترتیب در روش امبدینگ در ناحیه زیر پوست داربستی تشکیل میشود که میتواند پوست رامحکم تر در جای خود نگه دارد .حدود 30 درصد از اثرات لیفت در همان روزهای اول قابل مشاهده است و مابقی اثرات لیفت حدود چهار ماه بعد از قراردادن نخ های امبدینگ شروع میشود .پس از جذب نخ ها ،کلاژن های ساخته شده مسول ادامه جریان لیفت خواهند بود .
 





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ